20 Kasım 2016 Pazar

Kendini Şifalandır : Çaresizseniz, Çare Sizsiniz !


Bir insanın size gelmeyeceğini bile bile, sırf kaybetme, eksiklik veya yetersizlik duygusunu yaşamamak için, kendinizi kötü hissetmemek adına, takıntı yaparsınız. İnat edersiniz. Yaratmış olduğunuz şey aslında illa benim olacak takıntısıdır. Peki diyelim sonunda sizin oldu. Bu ilişki ne kadar sağlıklı olur sizce. Zorlama ile başarılan ilişkiler sonunda çatırdamaya başlayınca “ben nerede hata yaptım “ dersiniz. 

Doğadan örnek alın, dişi aslan her zaman kendine denk aslana izin verir. Erkek aslan da kendi eşiyle ayni yolda güvenle ve gururla ilerler. Kendi gücünün farkında olan ve kendi başına da tam olan iki aslan güçlerini birleştirerek bir olmuşlardır. Bu birlik bilinci ile kendi teretorisinde kendi kuralları ile hükmeder ve güvenli huzurlu yaşamı için büyük bir yol kaydetmiş olur. İçindeki dengeyi yakalayan ve kendine denk enerjide eşini bulan aslan, şimdi yuvasını ve birlikte oluşturduğu yaşam alanını kısaca hayatını dışarıdan gelecek etkilere karşı koruma altına alma çabasına girer.


Peki, sizin hayatınıza giren veya girmesini arzuladığınız o kişi, size denk midir? Tam ve bütün müdür? Gerçekten sizi hak etmekte midir? Yoksa paket farklı içerik farklı mıdır? Gerçekten arzuladığınız ve takıntı haline getirdiğiniz o kişiden umduğunuzu bulamayınca kendinizi nasıl hissedeceksiniz?

Dolayısı ile ne yapmalı. Enerjinizi güçlendirmeli, çakralarınızı dengede tutarak evrenden size akan enerji akışını verimli olarak en iyi şekilde almalısınız. “Ben nerede hata yapıyorum” sorusunun altında, giderek daha yüksek tonda duyacağınız ve hissedeceğiniz ben kendimi şifalandırmak istiyorum arzusu yatar.

İlişkimi şifalandırmak istiyorum, evimi şifalandırmak istiyorum, ailemi şifalandırmak istiyorum, ruhumu ve bedenimi şifalandırmak istiyorum. 

Bunu istemek başarmanın ilk adımıdır. Ancak isteyerek veya niyet ederek sadece önünüzdeki açılması gereken kapının sadece anahtarının yerini öğrenmiş olursunuz. Çaba sarf ederek o anahtarı kapıya kadar götürürsünüz. İyi niyet göstererek ve inanarak anahtarı yuvasında döndürebilir ve kapıyı açmayı başarırsınız. Her insan kendini her konuda şifalandırma gücüne sahiptir. Yeter ki kendi özünü hatırlasın, kendi ışığını güçlendirsin ve kendine güvensin.

“İlişkilerimde dengeyi bulmak için kendimi şifalandırmaya niyet ediyorum.

Bana takıntı yapacak tüm unsurları kabule geçiyorum ve bu takıntıları kendimden iptal ediyorum. 

Hayat yolculuğumda sağlıkla ve mutlulukla ilerlemeyi seçiyorum. Kendimi güvende hissetmeyi, başarılı olmayı, enerjimi hatırlamayı, yapabileceklerimi keşfetmeyi, kendimden ve yaşadığım her andan keyif almayı seçiyorum. Bugün bana gelecek güzel ve hayırlı tüm enerjilere kucak açıyorum, izin veriyorum ve bu enerjilerin önce benim sonra bütünün hayrına olmasını diliyorum. Yüksek enerjimle ruhumu ve bedenimi her alanda şifalandırmaya hazırım ve bunu deneyimlemek istiyorum.

Kendimi hak ettiğim gibi şifalandırdıktan sonra, sevgi ile yoğrulmuş ışığımı tüm ilişkide bulunduğum insanlara yolluyorum ve onlarla birlikte dengede olmaya niyet ediyorum. Benim değerimin farkında olan, benim de onun farkında olacağım, güvenli, huzurlu, mutlu bir ilişkiyi yaşamayı diliyor ve istiyorum.

Beni şifalandırdığı için kendime ve ruhuma teşekkür ediyorum. Bana, kendimi şifalandırma yeteneği verdiği için ve ihtiyacım olan hayırlı enerjileri benden esirgemediği için Yaradanıma şükrediyorum. ”

Alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder