14 Kasım 2016 Pazartesi

Bugün hayatınızın geriye kalanının ilk günü...


Hayatımızın geriye kalanının ilk gününe uyandık şükürler olsun. Yepyeni, güzel sürprizlerle dolu bir hafta bizi bekliyor. Sahip olduğumuz maddi ve manevi tüm güzellikler için, içimizde yaşattığımız çocuk için şükrediyoruz. İçimiz tatlı bir heyecanla, yaşama sevinciyle doluyor. 

Bir karanlığın daha bitişini müjdeleyen bu sabah da aynaya bakıp gülümsüyor ve kendimizi seviyoruz. Hayatı sevmenin kendimizi sevmekle başladığını biliyoruz.
 Her sabah uyandığımızda ve gece yatarken şu sözleri tekrar ediyoruz:

Ben, kendimi seviyorum.
Ben, kendimi olduğum gibi seviyorum
Ben, kendimin olduğum gibi olmasına izin veriyorum.
Ben, herkesi seviyorum.
Ben, herkesi olduğu gibi seviyorum.
Ben, herkesin olduğu gibi olmasına izin veriyorum.

Ben, sevgiyim.
Ben, sevgi olduğumu biliyor ve inanıyorum.
Ben, sevgi olduğumu kabul ediyorum.
Ben, sevgi olduğum için kendimi takdir ediyorum.
Ben, sevgi olduğum için şükrediyorum.

Ben, herşeyi sevgiyle yaratıyorum.
Ben, herşeyi sevgiyle yarattığımı biliyor ve inanıyorum.
Ben, her şeyi sevgiyle yarattığımı kabul ediyorum.
Ben, herşeyi sevgiyle yarattığım için kendimi takdir ediyorum.
Ben, herşeyi sevgiyle yarattığım için şükrediyorum.

Herkes beni seviyor.
Ben, sevildiğimi biliyor ve inanıyorum.
Ben, sevildiğimi kabul ediyorum.
Ben, sevildiğim için kendimi takdir ediyorum.
Ben, sevildiğim için şükrediyorum.

Herkes beni seviyor.
Herkesin beni sevdiğini biliyor ve inanıyorum.
Herkesin beni sevdiğini kabul ediyorum.
Herkes beni sevdiği için kendimi takdir ediyorum.
Herkes beni sevdiği için şükrediyorum.

Sevgi benim içimde.
Sevginin benim içimde olduğunu biliyor ve inanıyorum.
Sevginin benim içimde olduğunu kabul ediyorum.
Sevgi benim içimde olduğu için kendimi takdir ediyorum.

Sevgi benim içimde olduğu için şükrediyorum.

Gününüz aydın olsun.
Lena






1 yorum:

  1. Birinin yorumunu yanlışlıkla sildim, özür dilerim, iyi haftalar :)

    YanıtlaSil