5 Aralık 2016 Pazartesi

Kilo Vermek için "Ya Samed"


Bir yıl daha bitmek üzere. İstediğimiz bazı şeyleri gerçekleştirdik bazılarını da yine önümüzdeki yıla erteledik değil mi? Sanırım “spor yapma ve kilo verme” kararı da bunlardan biridir.

Kendini bildi bileli birkaç kilo fazlalılığı olanlarımız vardır mutlaka. Geçmişte ben de onlardan biri olduğum için ne kadar sinir bozucu bir durumdur bilirim. O birkaç kilo çook zor verilir ama tapur tupur,  anlamadan geri gelir yine.  Bumerang gibi… siz gönderirsiniz o gelir yine yerleşir vücudunuzun muhtelif bölgelerine.  Öyle ki  yıllar içinde dolabınızdaki giysiler iki bölüme ayrılır; birkaç kilo gittiğinde giyilecek ciciler ( evet onlar cicidir, onların içinde kendimizi çok iyi hissederiz) ve geri geldiğinde giyilecek giysiler (hiç sevmeyiz onları ama ilaç gibidirler, her türlü çıkıntıyı yok ederler).

Büyük bir ümitle size mucize bir formül vermemi beklediğinizi biliyorum. Öncelikle bu konudaki takıntınızı bir kenara bırakmaya çalışın. Ben artık diyet yapmıyorum ve haftanın bir-iki günü her istediğimi sınırsızca yiyebiliyorum, hatta yemek için kendimi zorluyorum! Olay tamamen iştahla ilgili. Bir de su içmeden kilo veremeyeceğinizi kabul edin artık. Gelelim esmaların mucizesine! Her gün Jüpiter saatinde  520 kez “Ya Samed” zikrini yaparsanız iştahınızın azaldığını göreceksiniz. Kilo vermeniz  ve formunuzu korumanız hiç zor olmayacak. Cicilerinizi rahatça giyebileceksiniz.

Son olarak, dünyada her yıl yaklaşık 6 milyon çocuğun, yani günde 16 bin 500 çocuğun yetersiz beslenme ve açlık sebebiyle hayatını kaybettiğini hatırlamanızın da faydası olabilir. Hem belki onlar için de bir şeyler okumak istersiniz ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder