25 Ağustos 2017 Cuma

Muhabbet ve Dilek için


Bir kimseden dilek ve haceti olan ve ona kendisini sevdirerek işini gördürmek isteyen kimse abdest alıp yolda giderken 51 defa Besmele çeker ve ardından 70 defa 'Sübhaneke La-İlahe İlla Ente Ya Rabbe Külli Şey-İn Ve Varisehü Ve Razikahü Ve Rahimehü' der ve müracaatta bulunursa Allah o kimsenin talep ve muradını reddettirmez, Hatta sevgi ve iltifatla karşılanır.

Yine herhangi bir dilek ve hacet için Pazar sabahı güneş doğarken 124 defa okunursa dilekler reddedilmez. 

Aynı zamanda bu duayı çokça okumaya devam eden kimselerin kalpleri hikmet ve hidayet nuruyla dolup taşar.



iletişim : lenayla@outlook.com

9 yorum:

  1. merhabalar hocam, benim bi sıkıntım var, eşimle ilgli, şöyle diyim huzurlu mutlu yuvam ailem var 3 çocuk annesiyim 4, 3 ve 1,5 yaşlarda çocuklarım, eşim evine, çocuklarına düşkün biri, benide seviyor bundan şüphem yok ama benimle hiç bir şekilde muhabbeti, sohbeti yok, birşey danışma, sorma, anlama, istişare hiç yok, günün nasıl geçti sorsam bile cvp yok, afedersin odun gibi, ne dua, muska, yaptıysam değişmedi ama herkese muhabbeti çok iyi, ben çabalamaktan uğraşmaktan yoruldum gerçekten ve istemeden bende soğukluk rüzgarı esmeye başladı.. Bana bu konuda yardımcı olabileceğiniz ama zor olmayan ne önerirsiniz.. sizinle aslen iletişim kurmak görüşmek isterim.. teşekkürler, sevgiler.. Nuray k.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuray Hanım, Yanlış şeyler okumuş ya da yapmış olabilirsiniz, muska filan böyle işlere girmeyin. Blogtaki sevgi ile ilgili yazıları incelerseniz size uygun okumalar bulabilirsiniz. İletişimi lenayla@outlook.com adresinden maille sağlıyoruz. sevgiler...

      Sil
  2. Sevgili Lena hanım öncelikle sizin herkese büyük bir sabırla cevap vermeniz taktire değer harikasınız Allah size uzun ömür versin ki daha çok dua alasınız inşallah ben 42 yaşında 2 çocuk annesi bir ev hanımıyım eşimle birbirimizi çok severek evlendik ama ailesi beni baştan beri hiç sevmedi bize hiç maddi manevi bir yardımları olmadı şimdi 8 senedir evimde muskalar buluyorum ve ozamandan beri eşim 6 ayda bir evi terk ediyor bekâr hayatı yaşıyor anasının evinde kalıyor bize parada vermiyor ben ailemin yanına taşınmak zorunda kaldım babamın bir emekli maaşıyla geçinmeye çalışıyorum 3 yaşında çocuğum var çalışamıyorum sizi takip ettiğim kadarıyla sizde böyle bir süreç geçirmişsiniz benim sizden ricam bana ve çocuklarıma acımayan bu adamı ailesi ile küsmesini sağlamak için bir dua yada herhangi bir şey lütfen bana yardım edin size şimdiden teşekkür ediyorum cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum Allah'a emanet olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selin Hanım,
      Öncelikle yaşadıklarınıza çok üzüldüğümü söylemeleyim. Ben böyle bir süreç yaşamadım ama yaşayan çok arkadaşımıza yardımcı oluyoruz.Eşinizin ailesiyle küsmesini dilememek gerek. İyilik dışında bir şey okumak çok ama çok yanlıştır, günahtır. Merhametli ve sorumluluk sahibi bir eş ve baba olması ve geri dönmesi için dua etmenizi öneririm. Blogtaki dualara göz atarsanız bu konuyla ilgili yapabileceğiniz bir çok uygulama görebilirsiniz. Allah yardımcınız olsun. Sevgilerimle...

      Sil
  3. Banada yardimci olurmusunuz lutfen ben esimden ayrilali yedi sene oldu ve bu zaman icinde hic evliligi dusunmedim iki ay once biriyle tesaduf karsilastim ama karekter olarak cok ters yanindayken soguk degil ama diger zamanlar cok soguk davraniyor ve benim bu insana karsi kalbimde kibirtilar var ve seviyorm ilk defa biryle yuva kurmak istiyorm bana olan sevgisini ilgisini disari vurmasini istiyorm gunlerdir dilek dualari esmalar okuyorm ve inaniyorm ki yaradan karsiligini verecek ama sizden yinede yardim istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuya özel danışmanlık alabilirsiniz. Bunun dışında blogtaki duaları okumaya devam edebilirsiniz. Sevgiler...

      Sil
  4. Merhaba lena hanım kadro almak için ne yapmalı teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. Merhaba esim bana cok uzak her yonden aramizda sogukluk var beni istemedigini soyledi 18 yillik evliyiz bana hangi esmalari onerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle Doğum Kodu Esma çalışması yaptırmanızı öneririm. Bunun yanı sıra diğer çalışmalarımızı da düşünebilirsiniz. Sevgilerimle...

      Sil