12 Temmuz 2017 Çarşamba

Şans, Rızık, Kısmet ve Servet İçin



“Ve atakum min kulli ma se’eltumuh, ve in teuddu ni’metallahi la tuhsuha, innel insan ele zalumun keffar” ( Kuran- ı Kerim 14: 34)

La ilahe illallahü vallahü ekber subhanallahi vel hamdu lillahi ve estağfirullah’ellezi la ilahe Hüvel evvelü vel ahiru vez zahiru vel batınu ve hüve bi külli şey’in alim.
Vellezine cahedu fina le nehdiyennehum subulena ve innallahe le meal muhsinin 
(Kuran-ı Kerim 26: 69) bu dualar okunmalıdır.

Şansınızın olmadığını düşünüyorsanız, planladığınız işler istediğiniz gibi gitmiyorsa, kısmetinizin kapalı olduğunu düşünüyorsanız, mutsuz ve üzgünseniz aşağıdaki duayı okumayı kendinize alışkanlık haline getirin. Çok kısa sürede ne kadar faydalı olduğunu göreceksiniz.

“Allahümme ya rabbi bi cahi sahıbilvesıleti seyyidina ve nebiyyina ve habibina ve kurrati uyunina ve nuri ebsarina habibike Muhammedinil Mustafa ve rasulikel mürteda ve nebiyyikel mücteba havil halena ila ahsenil hali ya muhavvilel havli vel ahval.”




Hacet Çalışmaları, Bolluk&Bereket ÇalışmalarımızŞifa Çalışmalarımız, spritüel danışmanlık, doğum kodu Esmalarınız, açık günler, kısmet açma, iş bulma, başarı&terfi, evlilik, alım-satım işleri, ikili ilişkilerle ilgili sorunlarınız için  iletişim : lenayla@outlook.com

6 yorum:

  1. Allah razı olsun hocam sizi de darda bırakmasın inşallah

    YanıtlaSil
  2. Hangi gezegen saatlerinde okumaliyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş iyi olur. Yine Venüs ve Jüpiter de olabilir. Kadınlar için Venüs, erkekler için Jüpiter de tercih edilebilir.

      Sil
  3. Allah razi olsun okuyorum bütün gün allahım kabul eder inşallah sizi takip ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Allah razi olsun okuyorum bütün gün allahım kabul eder inşallah sizi takip ediyorum

    YanıtlaSil
  5. Bende katılmak istiyorum sizlere

    YanıtlaSil