16 Temmuz 2017 Pazar

Ayetel Kürsi ile Korunma


Kıbleye karşı ayakta durulur, Besmele ile 10 Ayetel Kürsi okunarak sağ yana üflenir. Yine Besmele ile 10 defa Ayetel Kürsü okunup sol tarafına üflenir. 3. defa yine aynı şekilde okunup öne üflenir. 4. kez aynı şekilde okunup arkaya üflenir. 5. olarak aynı şekilde okunup yukarı üflenir. 6. olarak aynı şekilde okunup yere üflenir. 7. olarak aynı şekilde okunarak nefesinizi içinize hüp diye çekersiniz. Kendinizi ve ailenizi 40 gün süreyle kazaya, belaya, büyüye, zararlı olan her şeye karşı ( manevi daireye ) korumaya almış olursunuz.


Her gün 3 kez  ''Bismillahirrahmanirrahim. Bismillah hayrul esma bismillah rabbul ardı ve's semai bismillahillezi la yedurru maa ismehu şeyün fi'lardi vela fi's semai ve hüve's semiül alim''  okuyan kimse hiçbir şeyden zarar görmez.





Hacet Çalışmaları, Bolluk&Bereket ÇalışmalarımızŞifa Çalışmalarımız, spritüel danışmanlık, doğum kodu Esmalarınız, açık günler, kısmet açma, iş bulma, başarı&terfi, evlilik, alım-satım işleri, ikili ilişkilerle ilgili sorunlarınız için  iletişim : lenayla@outlook.com

5 yorum:

  1. merhaba hocam aileden sadece bir kişi okusadamı..herkez korunur inşallah..şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette ama yapabilecek durumda olan aile fertleri kendileri de yaparsa zararı olmaz faydası olur. Sevgiler

      Sil
  2. Bazı insanlar yüzünden çok huzursuzdum bu korumayı yaptım faydasını gördüm çok. Her ay yapıcam artık teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Ben dışarı çıktığımda dediginiz taraflara 1 er kez okuyorum bu da ailemizi korur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zararı olmaz elbette ama yukarıdaki şekilde yapmanız daha iyi olur.

      Sil