10 Şubat 2018 Cumartesi

Bereket İçin


Bereketinin artmasını istediğiniz her şey için yüz tane arpaya (buğday da olur) bin beş yüz Fatiha, on altı Ayetel Kürsi okunur, arpa bereketinin artması istenen her neyse onun içine konur. Cuma ya da Pazartesi gibi mübarek bir günde, içi-dışı temiz şekilde yapmak gerekir.
Bir diğer seçenek de arpaya 997 kez Ya Fettah Ya Rezzak (bazı kaynaklarda iki isim ebced değeri toplamı olan 797 kez okunması öneriliyor) okumaktır. Cüzdana konursa para hiç eksik olmaz.




Yıldızname Kişiye Özel Esmaların belirlenmesi, Yıldız Yükseltme, Kısmet, Hacet, Bolluk&Bereket,  Aşkı Hayatınıza Çekmek, Giden Sevgiliyi Geri Döndürmek için çalışmalarımızdan yararlanabilirsiniz. 
iletişim : lenayla@outlook.com

4 yorum:

  1. Lana Hanım iyi günler. Ben 797 defa okuyarak yaptım buğdaya, kasaya koydum çok şükür o zamandan beri hiç darda kalmıyorum, çok ödemem var elime para kalmıyor ama borçlarımı rahat ödüyprum çok şükür. Kasa belli bir tutarın altına düşmüyor hemen bir yerden para geliyor. Galiba okumayı yaptığım gün kasadaki mevcut tutar bu. Şimdi daha çok para varken bir daha okuma yapayım diyorum. Uygun olur mu sizce ? İyi ki buldum sizi çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapabilirsiniz elbette. Allah yardımcınız olsun, bolluk bereket versin. Sevgiler

      Sil
  2. Merhaba,100 adet buğday üzerine mi 797 defa okuyacağız?Teşekkürler

    YanıtlaSil