24 Ocak 2018 Çarşamba

Aşk ve Bereket

Bu yazıyı, çalışmalarımıza katılan arkadaşlarımızdan gelen maillerle güncellemeye karar verdim. Bu hafta (17 Mart 2018) aldığım iyi haberlerden bazıları :

Lena Hanım Merhaba,
Nasılsınız? Epeydir haberleşmedik. İnşallah hayatınızda her şey yolundadır. 
Ben de bu aralar daha önce bahsettiğim yurtdışı doktora araştırma bursunun belgelerini hazırlamakla meşgulüm. Bu süreçte (esmalar ve diğer duaların yardımıyla olduğunu düşündüğüm) birçok iyi insanla tanıştım, bana çok yardımcı oldular, sağolsunlar. Yani insan esmaların gücünü etkisini hayatında görmeye başlayınca bağımlısı oluyor ;)
İşte tam da bu sebeple dün hesabınıza eft yaptım. Bendeki açık günler 18 Mart'a kadar görünüyor takvimimde. Önümüzdeki 2 ay için açık günleri uygun olduğunuzda gönderebilirseniz çok sevinirim. 

Selamlar.. Sevgiler..
***
Lena ablacığım merhaba.. Sana güzel haberlerim var. Hiç işim yokken 2 işim oldu şükürler olsun.. Bir yerde part time çalışıyorum bir de akşam kursu açtım. Şükürler olsun iş konusu çözüldü. Okuduğumuz dualar tesir etti sanırım, ancak zamanı geldi demek. Kısmetim açıldı :) Aile sorunlarım çözüldü artık huzurluyuz çok şükür, işsizlik problemim de çözüldü şükürler olsun. Erkek arkadaşımla problemlerimiz kaldı geriye. Ablacığım bu konuda sizden fikir almak istiyorum. Çünkü bu durumu bir tek sen biliyorsun....

***
Yinee benn nasılsınız?  Aslında 3 ayların başında yazıcaktım.. dualarını gözden geçirelim demiştiniz ama dayanamadım dediğiniz gibi tövbeleri de ekledim aksatmamak için özellikle her namazımdan sonraya 100 tane koydum arada da 818 tane çektim.. Bu aralar aklım çok bulanıktı acaba yanlışmı yapıyorum sonuç olarak ben zaten hayırlısını istesem Rabbim onu vericek.. isim belirterek ille de o diye diretmek yanlış mı diye düşündüm o yüzden tespihlerimi çekerken biraz boşluğa kapıldım galba bu aralar.. Çünkü ben olayların bi yüzünü görürken olayın tamamına vakıf bi Rabbim var elhamdülillah..Yani tespihleri çekerken niyetimin ne olması konusunda kararsızlık yaşıyorum.. (Bu düşüncemle ilgilide fikrinizi almak isterim.) Ama öyle bişey oldu ki çok şaşkınım dediğim gibi dayanamadım yazdım..Kardeşim biriyle görüşüp konuşmaya başladı ve o çocuğun samimi arkadaşlarından biri benim ki çıktı😄 kardeşlerim bana saçmalama filan diyolar ama yani sizce de çok ilginç degil mi? Onca insandan onun arkadaşıyla kardeşimin konuşmaya başlaması filan..Adım adım yaklaşıyo gibi😍 daha bi şevke geldim inanın gezegen saatlerini çok zor bekliyorum :) mubarek aylara da az kaldı çok daha güzel değerlendirmeliyim bu ayları.. yine kafanızı şişirdim hakkınızı helal edin.. Ama durum raporu veriyorumm herşey harikaaa
***

Lena hanımcım merhaba 
Nasılsıniz dilerim iyisinizdir benim içimi kaplayan bir huzur var birkaç gündür bi cesaret geldi çok şükür Rabbime ne biliyim sizinle paylaşmak istedim ️ bu hafta herşey yolunda gitti çok şükür sırada maaşlara zam var inşallah güzel bir de zam alırım 😉gerçekten sorumluluğum arttı hemde hiç aklıma gelmeyecek şekilde gün içinde nefes almaya vakit bulamadım neredeyse ama çok şükür ki bi sıkıntı yaşamadım yani Allahın izniyle sıkıntıların üstesinden geldim tabi ki bunda Rabbım sizi vesile kıldı bana çok şükür bin şükür dilerim herşey gönlünüzce olsun 😚😚😚


Ben evlilik için verdiğiniz esmaları okudum smdi nişanliyim 💕 nişanlanmadan önce erkek arkdsm ise giremiyodu esmalara yoneldim çok şükür çalışıyor.. Ama bi sorunum var ki gorumceler beni sevmiyo kardeşini kiskaniyorlar galiba buna bi çare dua istiyorum tsk ederimm.
***
Merhaba Lena Hanım  
Çekmeme vesile olduğunuz esmalar hürmetine Allahu Teala dostunu karşıma çıkardı. Şu an yüzde seksen iyileştik ama ailece tedavimiz devam ediyor. 
Allah sizden razı olsun

"Merhaba Lena Hanım Nasılsınız,,  size iyi haberlerim var😊 eşim le yazistik ilk başta bana mahkeme de evet de ikimizde yorma dedi bende tamam nisanı beklemeye gerek yok avukatla görüş hazırla bana yolla ben imzalarim dedim. Sonra tamam görüşür haber veririm dedi. Bi süre yazmadı. Bende sesimi çıkarmadim. Uzun bir mesaj yazmış beni özlediğini hâlâ çok sevdiğini sen gittiğinden beri perişanım dedi hayattan hiç bir beklettim yok dedi bu hale nasıl geldik dedi hem suçladı hemde özlemini dile getirdi bişey demedim beni görmüş rüyasında. Ankara ya geleceğim dedi bulusma ihtimalimiz var mı diyor birde hem rüyasını gerçekletirecekmis. 😊Birşey demedim bulusmak istiyorsan bahane bulma dedim.gelişmeler bunlar . 🙂Allahın izni sizin sayenizde yaşadım böyle güzel şeyleri. .Biraz acele edip isyan etmistim bundan sonra sabırlı olacağım. "
***

17. yüzyılda yaşamış ünlü halk şairi Karacaoğlan’ın “Üç derdim var birbirinden geçilmez/ Bir ayrılık bir yoksulluk bir ölüm “ dizelerini bilmeyeniniz yoktur sanırım. Anlaşılan aradan yüzyıllar geçmesine  rağmen geçerliliğini yitirmemiş bu sözler. İnsanoğlunun en büyük üç derdi hala ayrılık (aşk), yoksulluk (maddi sorunlar) ve ölüm (sağlık sorunları).

Ne zamandır bolluk, bereket ve rızık konularında bir şeyler yazmak niyetindeydim. Tam bunun için bilgisayarın başına geçmiş ve yukarıdaki satırları yazmışken, Temmuz ayında Esma çalışması yaptığımız Esin’den bir mail geldi. Böyle durumlarda acil olmadığını düşündüğüm maillere pek bakmam ama son zamanlarda Esin’in hayatında bir takım önemli gelişmeler olduğu için hemen mailini okumak istedim. Bu arada danışanımızın adı elbette Esin değil, ben hem adını vermek istemediğimden hem de size de “esin kaynağı” olacağını umduğum için kendisine bu adı uygun gördüm. Sabırla okumaya devam eden arkadaşımız çok kişinin derdi olan eski erkek arkadaşını geri döndürme konusunda büyük mesafe katetti. Hiç kolay bir konu olmadığını bilirsiniz. İnanç ve sabırla okumanın ne kadar önemli olduğunun çok güzel bir örneği olduğu için sizlerle paylaşmak istedim. 

Esin üniversite mezunu hatta konusunda yüksek lisans yapmış, yabancı dili olan, çok zeki, okuma aşığı, yazma yeteneği çok ileri seviyede ve ne istediğini bilen bir arkadaşımız. Bunun yanı sıra sorumluluk sahibi, vicdanlı ve temiz kalpli bir insan.  İlk mailinde bana uzun zamandır işsiz olduğunu ve kendisine bu konuda yardım edip edemeyeceğimi sordu. Doğum Kodu Esma çalışması yapmaya karar verdik. Sanırım bir 15 gün kadar sonra da evlilik aşamasında ayrıldığı erkek arkadaşıyla ilgili neler okuyabileceği konusunda bir çalışma hazırladık.

Her danışanımızdan olduğu gibi kendisinden de iletişimi kesmemesini, zaman zaman bana bilgi vermesini rica ettim. Sağ olsun o da ara ara bana hayatındaki değişiklikleri aktardı. Kendisinin izniyle aşağıda çok özel bölümleri içermeyen bazı maillerini sizlerle paylaşmak istiyorum.



31 Temmuz 2017
Merhaba Lena Hanım :)
Son mailinizde yazdıklarınızın çoğunu uyguladım, diğerlerinin birçoğunu okudum. Eski erkek arkadaşıma niyet edip okudum hep ama alakasız insanlar bana ulaşmaya başladı. Yıllardır görmediğim iletişim kurmadığım ama eski okul yıllarından tanıdığım erkekler... Bir kısmet açıklığı oldu kanımca :) şöyle ki o zamanlar da ilgimi çekmeyen insanlardı onlar... Hala da öyle tabi :)
Çok uzaktaki insanların bile aklına düşebildim. Ankara’ya da ulaşır belki dualarım 💖 

22 Ağustos 2017
Lena Hanım iyi akşamlar,
Nasılsınız? Ben böyle size yazıyorum ama rahatsızlık veriyor muyum diye de düşünüyorum.
Bana önerdiğiniz duaları, celpleri uyguladım. Sitenizde gördüklerimi de uyguladım. İşle ilgili henüz gelişme yok. Aşkla ilgili değişik şeyler oluyor. Hiç görüşmedim insanlardan bile mesaj aldım facebook, instagram... İlkokul arkadaşım vs gibi üstelik. Normalde görünmez gibi yaşayan biriyim, özel hayat paylaşımı falan yapmam. Böylece dikkat de çekmem. Çok seçici bir insan olduğum için gereksiz insanların boşuna hayatımı meşgul etmesine izin vermiyorum. Hayatta en değerli şeyin zaman olduğunu düşündüğüm için. Ben eski erkek arkadaşım için okurken herkesin aklına düştüm herhalde 😊 o hariç... 
Güzel günler yakın olsun artık...

9 Ekim 2017
Lena Hanım Merhaba,
Eski erkek arkadaşımla mesajlaştık geçen hafta birkaç saat.  Aklındayım, kalbindeyim öğrendim fakat hep benimle tartışmaya çalıştı. Sen hep kontrol sende olsun istiyorsun vs tarzı suçlamalar. 10 gün falan oldu işte ses yok.

14 Ocak 2018
Lena Hanımcım Merhaba,
Öncelikle yeni yılınızı kutlarım. Sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, mutlu yıllar dilerim 😊
Konuştuğumuz gibi okumalara devam ediyorum. İşle ilgili olumlu bir dönüş almadım. Ama inanıyorum ki o haber gelecek bende sizle mutluluğumu paylaşacağım. İnancımdan hiçbir eksilme olmadı. 
Aşk anlamında da en son eski sevgilimle 1 ay hiç konuşmadık ardından bir gün mesaj göndermiş benim yanıma gelmek istedi, çok detaylı bir şekilde görüştük. Anne babasının yanına memlekete gitti, benimle evlenmek istediğini paylaştı vs... (bir takım küçük problemler var özel olduğu için paylaşmıyorum)

22 Ocak 2018
Sizle tanıştığımız günden beri benimle paylaştığınız her şeyi harfiyen uyguladım ve devam ediyorum. Dualar, Esmalar benim hayatımın bir parçası haline geldi. Bazı günler çok fazla bazı günler azaltarak okudum ve bugüne kadar geldim. Kendi aileme de fazlasıyla katkım oldu diye düşünüyorum. Ekonomik olarak bir katkım yok ama manevi anlamda epey bir fark yarattım. Huzur ve sakinlik geldi eve diyebilirim. 30 yaşındayım ve ilk kez eve giren paranın da bu kadar bereketli olduğunu görüyorum. 
İş konusunda gelişme olmadı. Ben umutla başvuru yapmaya devam ediyorum. Bence ilahi adalet diye bir şey kesinlikle var ve herkes eninde sonunda gönlünün ekmeğini yer. Bu kadar uzun süre işsiz kaldım belki ama daha iyi bir insan oldum maneviyatımı güçlendirdim. Benim için olması gereken buymuş diye bakıyorum. 
Gönlümden geçen iş sahibi olur olmaz size bir hediye göndermek... Teşekkür notuyla birlikte bakarsınız bir de düğün davetiyesi göndermek nasip olur :) 
Önce sağlık olsun, dua etmeye devam...
Sevgiler 😙❤

Esin’in maili beni çok etkiledi, bu genç yaşında bu bilinç seviyesine gelebilmesi ne kadar güzel… Çevresinde maneviyatı yüksek kimseler yokken üstelik... Allah herkese nasip etmiyor bunu.  Bana daha güzel bir hediye veremezdi sanırım... Dualarım onunla... 

Ömer İbnü’l-Hattâb radıyalluha anh’den rivayet edildiğine göre “Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem’i şöyle buyururken dinledim” demiştir:

“Eğer siz Allah’a gereği gibi güvenseydiniz, (Allah), kuşları doyurduğu gibi sizi de rızıklandırırdı. Kuşlar sabahları kursakları boş olarak çıktıkları hâlde akşam doymuş olarak dönerler.” (Tirmizî, Zühd, 33)

“Yeryüzünde hiçbir canlı yoktur ki, rızkı Allah’a ait olmasın. O, her birinin (dünyada) duracakları yeri de, (öldükten sonra) emaneten konulacakları yeri de bilir…” (Hûd, 6)

Herkes bir işi olsun, çok para kazansın istiyor. İşi olup bol para kazananlardan birçoğunun emin olun en büyük derdi yine maddi konular. Paranın bereketinin ne kadar önemli olduğunu maalesef unutuyoruz. Dua ederken iş istemek yerine “hayırlı, helal rızık kapılarının açılması ve bereket için” diye niyet etmek gerek aslında. Her şey Allah’ın (cc) “ol” demesine bağlıdır. Hayatınızda öyle şeyler olur, o para, bolluk bereket öyle ummadığınız bir yerden gelip sizi bulur ki bazen…

Bazen de siz ihtiyacınızın armut olduğunu düşünüp onun için dua ederken size elma sunulur. Şükürle o elmaya sarılmak lazım. Allah (cc)’nin bizim gerçekten neye ihtiyacımız olduğunu bizden daha iyi bildiğini unutmamak, verdiğinin bizim için en hayırlısı olduğuna kayıtsız şartsız inanmak gerek...

“Öyle insanlar vardır ki Allah’a, sırf bir hesaba binaen, imanla küfrün arasında bir yerde ibadet eder. Şayet umduğu faydayı elde ederse onunla huzur bulup sevinir, eğer bir sıkıntı ve imtihana mâruz kalırsa yüzüstü dönüverir. Dünyayı da âhireti de kaybeder. İşte besbelli olan hüsran budur.”(Hac, 22/11)




Doğum Koduna Göre Kişiye Özel Esmaların belirlenmesi, Hacet, Bolluk&Bereket,  Aşkı Hayatınıza Çekmek, Giden Sevgiliyi Geri Döndürmek için çalışmalarımızdan yararlanabilirsiniz. iletişim : lenayla@outlook.com

14 yorum:

  1. Aşkolsun abla ben nişanlandım beni niye yazmadın :))
    A.K

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin duaların çok seri oldu maşallah :) sabırla okumaya iyi örnek değilsin ;)başka bir konuda yazacağım merak etme

      Sil
  2. Lena Hanım çok güzel bir paylaşım olmuş.hayır sandıklarımız şer olabilir.şer diye gördüklerimiz de hayır olabılır.Mevlamız siz bilmezsiniz buyuruyor. bu ayet dayandırdım hayat Felsefemi.Allah hepimizin duasını bizim için en hayırlı şekilde kabul edecektir bu dünyada. Olmasa da öbür dunyada muhakkak karşiılığını verecektir.daha çok insana ulaşmanız dileğiyle sizi çook öppüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ayşe Hanımcım :) Herkesin bir gün bu bilince ulaşabilmesi dileğiyle. Sevgiler...

      Sil
  3. Ablacım bana yardımcı olur musunuz daha önce ileşim hesabınıza yazdım ama ulaşmadı sanırım lütfen ilgilenir misiniz çok teşekkür ediyorum böyle örneklere dahil olmak istiyorum bana yol gösterin lütfen

    YanıtlaSil
  4. Ablacım bana yardımcı olur musunuz daha önce ileşim hesabınıza yazdım ama ulaşmadı sanırım lütfen ilgilenir misiniz çok teşekkür ediyorum böyle örneklere dahil olmak istiyorum bana yol gösterin lütfen

    YanıtlaSil
  5. Lena hanim bi arkadaşım çocuk sahibi olmak istiyor.ama olmuyor maalesef. Bunun için nr okuyabilir.blogda böyle bir bilgiye rastlayamadım��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o konu eksik tamamlayalım bir ara. Ya Musavvir okusun Ay saatlerinde 336 tane.

      Sil
  6. Abla bu çalışmayı yapsak benim ayrıldığım kişi döner mi acaba.3yıl oldu çünkü neler neler okudum dönmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lenayla@outlook.com adresine bir mail atarsan bakalım. Sevgiler :)

      Sil
  7. hocam size ulaşmam lazım yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  8. size yazıyorum ama ulaşamıyorum neden

    YanıtlaSil
  9. sıze ulaşamıyorum bır türlü çok üzgünüm

    YanıtlaSil
  10. Size yazıyorum mail e bakabilirmisinuz

    YanıtlaSil