26 Şubat 2019 Salı

Ayetel Kürsi'nin Tasarruflarından...

Haftanın perşembeyi cumaya bağlayan ve pazarı pazartesiye bağlayan gecelerinde olmak üzere, gündüzleri de oruç tutularak en az üç defa aşağıdaki tertibi yapan kimse muradına nail olur.

Örneğin, evlenmek amacıyla hayırlı bir eş istemek, ailenin razı olmadığı bir evlilik için onların rızasının kazanılması, zulmeden birinin şerrinin giderilmesi, fakirlikten kurtulmak, bir işe girebilmek, imtihanı kazanmak, herhangi bir hastalıktan kurtulmak, haksız yere hapse giren birinin kurtulması, haklı olduğunuz bir davayı kazanmak gibi dilekler için yapılabilir.

Sessiz ve kimsenin olmadığı temiz bir yerde  iki rekat Allah (CC) rızası, iki rekat Peygamber efendimizin rızayı şerifi ve şefaat buyurması için, iki rekat da muradın kabulü için namaz kılınır. Namazda Fatiha’dan sonra zammı sure olarak Ayetel Kürsi okunur. Selam verdikten sonra 100 istiğfar, 100 kelimei tevhid, 100 salavat, 100 Ayetel kürsi ve 1381 kez :

“Ya hüve ya Allahü ya Hayyü ya Kayyumü ya Aliyyü ya Azıym”
Okuduktan sonra tekrar 100 defa Ayetel Kürsi okunur ve ameliye tamamlanır.

Bundan sonra aşağıda yazılı olan dualardan dileğinize en uygun olan seçilerek okunur.

Hapisten kurtulmak, imtihanda başarılı olmak, iş bulmak, fakirlikten kurtulmak için 11 kere :

“Allahümme ya mühavvilel havli vel ahvali havil hali ila ahsenil hali bi havlike ve kuvvetike ya kebiru ya müteali ya azizü ya müfdalü ve sallellahü ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellem”

Düşmanlığı dostluğa çevirmek istediğin kimse ya da bir kızın ana babasını evliliğe razı etmek için 66 kere :

“Fe in tevellev fe kul hasbiyellahü la ilahe illa hu. Aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşil azıym” okunur.






Lütfen blog paylaşımlarıyla ilgili sorularınız için yorum bölümünü kullanınız. Maille herkese, aynı sorulara ayrı ayrı cevap vermem mümkün olamıyor, teşekkür ederim. Çalışmalarımız hakkında bilgi almak için adınız, yaşınız ve sorunlarınızı içeren kısa mailinizi lenayla@outlook.com adresine gönderebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Öncelikle merhabalar abllacim sizi övmeden geçemiyicem iyiki varsiniz iyiki sizi buldum RABBİM sizden Razi olsun ALLAH sizi hic bir zaman darda birakmasin Benim sizden Bir istegim Olucakti bEn birini seviyorum ama o kisiyle hic ask falan yasamadim sadece fotografimi gormus ve olmaz demis yasimdan dolayi ben 20 o 27 yasinda onunda beni sevmesi icin sizce ne yapmaliyim veya sohbet etmesi icin ne yapmaliyim lütfen yardim edin sizi cook seviyorum..

    YanıtlaSil
  2. Lena hanım çalışmalarınız hakkında bilgi almak için mail attım size görmediniz sanırım bu yüzden burdan attım rica etsem bilgi verebilirmisiniz. Çünkü çalışmalarınıza acil ihtiyacım var

    YanıtlaSil