7 Nisan 2018 Cumartesi

Rüyada Haber Almak İçin


Bir iş ya da kişiyle ilgili rüyada haber almak için gece yatmadan önce abdestli bir şekilde mümkünse beyaz giyinerek, görmek istediğimize şeye niyet edip, En'am Suresi 103. ayeti 21 defa okunur. Ardından uyuyana kadar, sayısız Ya Latif Ya Habir okunur. Rüya yoluyla kendisinden haber almak istediği kişi ya da şey hakkında bilgi verilir.

En'am Suresi 103. ayet :
"Lâ tudrikuhul ebsâru ve hüve yudrikul ebsâr ve huvel lâtîful habîr"

Anlamı : Gözle O'nu idrak edemez ama O gözleri idrak eder. O, en gizli şeyleri bilendir, her şeyden hakkıyla haberdar olandır.


Lütfen blog paylaşımlarıyla ilgili sorularınız için yorum bölümünü kullanınız. Maille herkese, aynı sorulara ayrı ayrı cevap vermem mümkün olamıyor, teşekkür ederim.

Çalışmalarımız hakkında bilgi almak için adınız, yaşınız ve sorunlarınızı içeren kısa mailinizi lenayla@outlook.com adresine gönderebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Lena Hanım merrhaba ;
    Ben 10 gü önce bir rüya gördüm.Rüyamda Esma ül Hüsna gösterildi iki tane fakat bir tanesi net ve o net olanın sayısı da verildi. Fakat sayısı o Esmanın sayısı değil. Tam da ihtiyacım olan Esma. Sıkıntılı bir dönem geçiriyorum.
    Bir de garip bir durum yaşıyorum.Önce rüya sandım fakat değil. Gece yatak odamın kapısında ve duvarlarda arapça yazılar gördüm. Gözümde lens var. Yansıma merceğin hafızası mı var diye düşündüm. Ayet yazıları gibi. Arka arkaya her gece olmaya başladı . Uymaya korkar oldum. Bu nedir. Yorumlayabilirsniz çok sevinirim. Bilincim açık bu yazıları görüyorum. Bir süre sonra kayboluyor.Sanki bir yerden yansıtıyorlar.

    YanıtlaSil