15 Aralık 2017 Cuma

Harflerin Sırları : Zayıflamak İçin

Bir yılın daha sonuna geldik, geriye sadece onbeş gün kaldı. Bu yıl da istediği kiloya inemeyenler olduğunu biliyorum. Siz de onlardan biriyseniz vakit kaybetmeden hemen aşağıdaki tertibe başlamanızı tavsiye ederim. Ben bir haftada 1 kilo vermeyi başardım ki fazlası iyi değil zaten biliyorsunuz. Harflerin sırları olduğunu bilenler için şaşırtıcı değil elbette. İnananlar Allah’ın izniyle çok hızlı sonuç alabilirler. Şüpheyle yapılan her amelse başarısızlıkla sonuçlanmaya mahkum tabii ki. Açık bir günde Venüs ya da Güneş saatinde başlamak iyi olur. Arada yeşil çay ve tabii bol bol su içmeyi de ihmal etmeyin.

100 Estağfirullah, 7 Fatiha ve 11 İhlas okuduktan sonra sevabını Peygamber Efendimizin ruhlarına bağışlıyoruz. Her gün kullandığımız bir aynaya yazmayan bir kalemle “Sin” س harfi yazdıktan sonra  sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez bu aynaya bakarak 41 defa aşağıdaki duayı yapıyoruz:

“Ya Rabbim zayıfı şişmanlatan, şişmanı zayıflatan Sen’sin. Sin harfinin hatırına beni zayıflat. Ya Selam Ya Allah, Ya Selam Ya Allah, Ya Selam Ya Allah”

Hepsi bu kadar işte 😊 Düzenli uygulayan ve sonuç alan arkadaşlarımız yorum yaparlarsa başka arkadaşlarımıza da ilham olur, sevaba girerler. Nice sağlıklı günlere…  




iletişim : lenayla@outlook.com

4 yorum:

  1. Güzel paylaşımlarınız için teşekkür ederiz Lena Hanım :) Bir haftadır yapıyorum ben bu duayı iştahımda fark edilir azalma oldu, spora da başladım 1 buçuk kilo verdim :))) harikasınız ..!!!

    YanıtlaSil
  2. Merhaba lens hanım. 13 Eylül de Venüs saatinde başladım.ya selam ya Allah diye söylerken inanılmaz esneme geliyor.şu an için birşey yok. Uygulamaya devam...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba lena hanım. 13 Eylül de Venüs saatinde başladım.ya selam ya Allah diye söylerken inanılmaz esneme geliyor.şu an için birşey yok. Uygulamaya devam...

    YanıtlaSil