5 Aralık 2016 Pazartesi

Sivilce Sorunu Olanlara


Eskilerin bir sözü vardır ; “zenginim deme bir kıvılcım yeter, güzelim deme bir sivilce yeter”. Gerçekten de sivilceler hayatımızın bir dönemi hepimizin başına bela olmuştur. Ergenlikte böyle bir sorunu olmayanlar bile ilerleyen yaşlarda hormonal değişimler, yanlış beslenme, hava kirliliği, cildin gerektiği gibi temizlenmemesi, kaygı, depresyon, sıkıntı vb  gibi nedenlerle sivilce sorunları yaşayabilirler.
Burada herkesçe bilinen şeylerden bahsetmeye gerek görmüyorum. İşte benim önerilerim:
1-Yastık kılıflarını ve havlunuzu gün aşırı değiştirin,
2- Zaman zaman çinko takviyesi alın. Uzmanlar akne sorunu olan bir çok insanda çinko eksikliği görüldüğünü söylüyorlar. Kabak çekirdeği, zencefil, yulaf, yumurta ve badem de de çinko bakımından zengin gıdalar. Çinko, bağışıklığı da desteklediği için grip vs gibi hastalıklardan korunmanızı da sağlar.
3- Cleotin t % 1 solüsyon. Cilt doktorumu her daim sevgiyle anmamı sağlayan mucize solüsyon. Ben çok ama çok faydasını gördüm umarım sizde de işe yarar.Çok ciddi sivilce problemim olmadı hiç ama arada T bölgesinde zamansız beliriveren ağrılı, ağrısız tüm sivilcelerimi bir-iki günde yok ettiğinden vazgeçilmezlerim arasındadır.
4- İki de dua verelim yeri gelmişken:
Sivilce Duası
 Vücut ve yüzdeki sivilceler için “Kalem Sûresi”nin 16-17-18-19-20. Âyetleri (7) kere okunup üzerine üflenirse hasta bunlardan kurtulur.
 “16- Senesimühü ‘alelhurtûmi 17- İnnâ belevnâhüm kemâ belevnâ ashâbel cenneti, iz aksemû leyasrimünnehâ musbihıyne 18- Ve lâ yestesnûne 19- Fetâfe’aleyhâ tâifün min rabbike ve hüm nâimûne 20- Feasbehat kessariymi.”
Ya Hayy
Bir tas suyun içerisine sağ işaret parmağınızı batırarak ''cildimin tazelenmesi ve güzelleşmesi için şifa olsun'' diyerek niyet edin. Daha sonra ''Ya Hayy'' esmasını 18 defa kendi duyacağınız bir sesle okuyup suya üfleyin ve bu suyla yüzünüzü yıkayın. ''Bu su bana şifadır, cildimi şifalandırıyorum, ben gençleşiyorum, güzelleşiyorum, Rabbin Hayy ismiyle hücrelerimi yeniliyorum, amin'' diyebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder